Blandade pixs..

Ibland ringer Sara, och frågar om Aslan vill komma & leka lite med  Zimba.s Så då skuttar vi ut! Dem ÄLSKAR att träffas! Han kommer från samma kennel som Aslan, och är bara ca 1 mån äldre med, bifogar även en störtskön bild på lilla Lycka hos Lollo som jag var förbi och snusade på förra veckan, helt sjukt söt!!


Lycka pycka!! <3

Medan barnen har vart på skolan o dagge har ja slappat i soffan i morgonrocken under täcket + en varm Theo PÅ! Minsann somnade jag inte en stund oxå, mysigt värre!?



Kommentarer
Postat av: Helen

Dom e ju såå söta era voffsingar!!!! =) Hoppas verkligen vi kan ses snart igen! Det var alldeles för länge sen nu juh! Puss på er

2011-01-18 @ 14:27:30
URL: http://helennielsen.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åhhhh så söt Lycka är å vackra Aslan & Zimba :-D.

Jag är inte partisk det är ju bara jag som fött upp dessa 3 vovvar :-D. Ja jag är även helt ägare till Lycka & Zimba samt delägare i Aslan :-P

Ha det bra tills vi hörs igen :-D

2011-01-18 @ 19:48:37
Postat av: Tessan

Men söthundarna=)) vilka fina bilde så dom. Sover theo på rygg?:)

lev o må Mallan=))/ Tess

2011-01-19 @ 11:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0