Dag 1

Sådär ja, nu ska fettet brytas.. Kände för att riktigt pressa mig själv några dagar nu, iaf till att börja med 1 vecka.
Kör shakes + käkar middag, så de ska väl ge resultat..?

Frulle: shake
Mellanmål: shake¨
Lunch: shake
Mellanmål: 1 banan -efter träningen
Middag: 1 mellanstor tortilla med köttfärs + grönsaker, lite cf, taco sås & cheddardip

& de bästa, jag har inte ens vart hungrig, & även kunnat vara & köra stenhårt på gymmet, hur ivrig & bäst kommer ja inte bli av mina nya piller nu då..? ;) *ler*

Körde 10 min uppvärmning, fat burner programmet på Ct´n, =1,5km. Sen ungefär 45 min stenhårt på gymmet & avslutade med 500m rodd, lovely!

Inhandlat mer choko shakes, nammi..

BYE!

Måste svara på en kommentar igen, ÄLSKAR sånna!! Klart ja vet hur man ska äta o träna o allt de där..
Jag tränar just nu 3-4 ggr i veckan på gym + ct + cykel + rodd, sen simmar jag oxå 1-2 dagar i veckan. Käkar antingen GI eller gi inspirerat.. Tabletterna ja anv mig av e inga bantningspiller, vill bara sätta lite tankar som snurrar hos mina läsare, men kanske ja ska skriva kostillskott då kanske om de känns bättre?!
Nåja min kropp o mina val.. Jag e fullkomligt säker på vad som e bra & dåligt!

Kommentarer
Postat av: P

tycker du verkar ha väldigt stora problem med vikten å vad du ska äta,piller hallå.... pröva gå å husmanskost,de funkar.

2011-01-24 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0