Dag 2

Sov hela familjen till kl 10 idag, shit!!? Riktigt skönt var de.. Svepte en shake & så drog ja o barnen till vuxen-barn & lekte... Kul!

I skrivande stund kan ja känna hur förbannad jag är som "trillade dit" idag, Tindra kom glad i hågen o hade hittat våffeljärnet, så hon visste vad hon ville ha till middag... & hur jävla gott luktar det inte med nygräddade våfflor!!??

Jaja efter 2 shakes & en naturdiet måltidsbar åt ja faktiskt 2 våfflor + sylt.. Totalt jävla dålig stil, de finns ju minst 1 mille bättre alternativ till degklumparnas sockerboll!!??? FAAN!!

Inte så mkt att göra åt. kan ju inte direkt gå o kräkas upp de? ;)) Inplanderad träning ikväll kl 18, peppad nå jävulskt, o inser att ja måste bränna bort våffeljävlarna!!!!! :/

Men så ringer mannen, han ska jobba MEER, åååååh så de e bara backa o stå tillbaka, sen NÄR dog jag & totalt gav ja bort mitt liv & min fritid...??

Så de resulterade i
frulle: shake
mellanmål: måltidsbar
lunch: shake
mellanmål/middag: 2 våfflor med sylt

But no more! /M

The biatch is back... ;) De blev ju träning iaf!!!! Kom mig iväg runt 18 snåret, körde 20 min cykeluppvärmning, runt 6km.. Lovely! Sen ca 30min hård körning på gymmet & avslutade med rodd, vadmördaren i trappen upp på gymmet 60sek samt mage med Elin puttandes på benen.. Mina armar bara hoppade när jag klev in i bastun, helt öm!! Haha! I LOVE!!!

Så de blev självklart en prot drink o en sån där nötboll ja kastade ihop hemma igår. Fit for fight igen!

Nötbollarna gjorde jag av torkade aprikoser, vatten, kakao, cashewnötter & kokos. Rullade i sesamfrön & krossade pistagenötter, gotti namnam =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gör så här: ta våffeljärnet i ena handen och, ja, kanske brödrosten i andra. Och så kör du lite gympa hemma! Dra med barnen, gör lite situps och ryggups, plankan. brukar inte barn tycka sånt är kul? Ut och bygg en snögrotta. =)

2011-01-25 @ 21:09:15
URL: http://gretaturbo.blogg.se/
Postat av: Lollo

AKTA DIG!!!!!!!!!!!! Du kommer ju snart att försvinna. Ge mig lite styrka så jag klarar av att träna i alla fall 2-3 gånger / vecka så kanske jag blir bättre i rygg, nacke, axlar å höfter, det är ju det som är min huvudsakliga anledning till att börja träna, sedan om man går ner ett 10-tal kilo är ju bara + i kanten :-D.



Hur e det med lilla hjätat då ( Aslan alltså ), har han blivit bättre nu???



Ha det bra

Lollo m company

2011-01-25 @ 21:37:08
URL: http://www.top-fashion.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0