Mysigt..

Sovit med barnen nu i 2 nätter, gud va mysiga dem är! Älskar dem alla över allt annat o kan komma på mig själv att redan nu oroa mig lite över deras framtid i denna värld, skola, kompisar, läxläsning, yrkesval..
Jaa små barn då har man små bekymmer, stora barn desto större bekymmer o saker man grubblar på, det kan ja hålla med om att det stämmer!
Nåja bromsa tiden ett slag o bara vara, det är mitt motto, jag tycker dessa småbarnsår bara rusat förbi. Stanna upp o tänk, o var mina småttingar ett tag till, jag vill ha er i knät o njuta av stunden nu.. /Mamma

Hittade en hissgardin med texten: Cherish Yesterday, Dream Tomorrow, Live Today! Den ska pryda mitt hem.. Tyvärr ingen bild då det tjorvade när ja skulle bifoga den.. De kommer när den hänger uppe sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0