Nyttans dag..

Fuck så tråkigt o jävligt muttot, man liksom gruvar sig o väntar in i det sista när man ska ha sånna här nyttodagar. Dvs idag ska jag på möten, fixa papper, Af osv.. Nåja skönt när de e gjort iaf! :)

PS! Jag bär på en hemlighet, en hemlighet som ligger där inne o gror, och har ni tur kanske jag delar med mig av den inom kort!? ;)

Älskart!! <3

Måste bara svara på en anonym kommenter om jag e gravid..?? -nej för i helvete jag är INTE gravid, då skulle ja dö eller nå. Jag har mina 3 små klimpar, & inga fler blir de, synd de e lång väntetid & kostar typ 6000 spänn för att sterilisera mig, annars hade ja gjort de för ett år sen ungefär..

LottaL: ja mutton nanting! :/ Ungefär lika muttot som att va på gymmet utan dej,.. *gråt*

Kommentarer
Postat av: Anonym

gravid?

2011-01-24 @ 16:00:17
Postat av: Lotta

Ja, visst är det drygt att gå på af... suck...

2011-01-24 @ 16:53:28
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0