Min helg..

Trots att helgen bestått av jobb så har ja varje ledig sekund tillbringat både vaken & sovande tid med mitt hjärta.. Jag är såååå käär!!!!!

Fredag kväll efter jobb o inga barn hade vi en mysig filmkväll med lite gotta i soffan tätt ihopkrupna, mmm, sen lördag jobbade jag dag, hem kl 15 för lite handling tillsammans o sen styra ihop en god sommarmiddag & några glas rött till det ;) satt ute på altanen från ca 18-01, såå mysigt, och som hjärtat säger : tiden går fort när man sitter med ett fint sällskap..

Nu jobbar jag e.m och sitter precis på min rast, bränner iväg några sms till fina underbara, jag tänker på han 24/7, kan man alltså kunna va så här kär, de trodde jag inte, för de har jag aldrig tidigare upplevt!??

Imorron kommer mina små älsklingar hem, åh va jag längtar! Jobbar många men korta pass denna v, skönt & hoppas på finväder då blir de sol & bad efter jobb & dagge. & en o annan mysstund med hjärtat oxå skulle jag ana, fniss..

Puss Gerard, miss u..! /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0