Tycker om dejj...

Nyp mig i armen så jag vet att jag lever, stick mig med nålar så jag kan förstå att jag inte drömmer.. Ge mig EN anledning att inte tro på oss, bara en enda, för jag hittar den inte, och kan inte sluta tro att allt detta bara är en dröm..

Från dagen jag träffade på dig har jag grubblat o kännt ngt inne i hjärtat, dagar, veckor o månader har passerat och tillsist tog jag modet och kontaktade dig. Sen den dagen började jag att leva!!

Du hoppade rakt in i mitt hjärta första gången jag tittade in i dina ögon, det pirrar, bubblar och spirar så mkt kärlek när vi ses, vi är som 2 tonåringar, jag blir ibland av situationen så där generad, blyg och fnissig.. detta är en känsla av kärlek jag aldrig tidigare har känt..

Som jag sa till min svägerska när hon frågade hur de kändes, -jag vill inte ha han, jag SKA ha han! & nu är han min..!

Joo jag har hittat MR RIGHT!

Puss älskling <3

Blondie igen förresten... =))

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad glad jag blir för din skull =)

2011-07-12 @ 07:49:32
Postat av: Lotta

Glad jag blir för din skull!

2011-07-14 @ 21:56:25
URL: http://gretaturbo.blogg.se/
Postat av: Reneemma

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2012-02-01 @ 12:29:48
URL: http://reneemma.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0