Camebridge..

Tack vare en kommentar från Malin som ville veta hur de gick med cb för mig så kommer detta inlägg!

Jo verkligen jätte bra!! Ok, första 3-4 dagarna va jag hungrig, kände mig matt men inget som man inte överlever alltså.. ;)
Sen tycker ja dagarna har gått av bara farten, efter 1a veckan på invägning nr 2 hade ja lossat -2,8kg enligt hennes våg, väger mig kl 14, men min vikt hemma var betydligt mer.. Nåja!

Efter 2a veckan hade ja nu lossat -1,6kg på hennes våg, de e alltså -4,4kg!

Nu kör ja fortfarande "ren kur", dvs 3 shakes/dag + 3L vatten.. Men kommer inom några dagar att börja äta 3 shakes + 100g protein, sen utökas detta med sallad & grönsaker, saknar faktiskt att tugga lite! =)

De va allt, nu måste ja kocka ihop nå middagsmat till mina änglar! /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0