Såå coolt!

Jag ska fara & vara med i en storseans med en av de personer jag värderar högt och kan se upp till så enormt mediet -Terry Evans


Jag fullkomligt ÄLSKAR allt som har med det okulta att göra, sen mina upplevelser och "förmågor" jag själv upplevt gör ju inte saken sämre.. Följer serier på TV om detta slaviskt, läser tidningar, böcker, självbiografer, ja ALLT, och min absoluta favorit är alltså Terry!
Känns ofattbart att jag ska få vara i samma lokal som honom inom kort...

I Maj blir det av. Allt är redan bokat, betalt och klart.. LÄNGTAR!!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, jag är också intresserad av andar och sånt dära. terry var även en stor favorit för mig, tills jag läste att han använder sig av coldreading. då klarar jag inte av att se han. för då ser jag bara hur han lockar fram svaren och använder samma kommentarer om och om i dem flesta programmen.

2011-03-17 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0