Alla pappors dag!!

Min pappa han blev uppvaktad av mig, mina bröder + familjer idag på fm, fick lite chokladtårta & en god lukt, lycklig som få!!
Barnen har varit o shoppat dem med, Flisan ska ge pappa blommor & choklad, Tindra & Milton har precis blivit skjutsade till sin pappa glada i hågen att få lämna varsitt inslagna silverpaket med choklad i!
Tyvärr var det en som va sur som stod där i hallen o surade på om vad dem ägde o inte ägde av barnens kläder, som om ja ens tittade på dej??? Nej de va inte barnens pappa...! Faktiskt inte.. Kanske var de katten som fräste eller markattan herself..?! ;) Försök komma mellan eller förstöra eller bestämma, då tror ja minsann du sket i de blå skåpet för sista gången, hehe..

Tänk vilken farlig sjukdom svartsjukan är. tack gode gud att jag inte är drabbad!

Lev & må alla mina raringar därute! Puss puss

Kommentarer
Postat av: ha ha

Svartsjuk????har du sett sig i spegel?hahahaha skåp!!!!!

2011-11-16 @ 11:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0