Hahahahaa

Jag blir så lycklig, om ni visste alla ni som kastar svarta blickar på mig hur bra jag mår då!!!! De går inte lämna på dagge utan en blick, går man in på ica då kommer nästa.. Tjejjer ni förgyller min dag! =) Men ok, sen kan ja faktiskt tycka lite synd om er, tänk att ni föddes med livets sämsta självkänsla, helt utan självförtroende o sen lastar er manliga sambo med detta..?? Att jag skulle vara/varit överallt där ja inte bordat, ja men tror ni verkligen att de e JAG som sökt första kontakten...?? A big NO NO ;)

Fast OK, fortsätt va sne mot mig, de e ert val, and your big mistake, BIG!!

& nu e jag e ett bloggaril, känner jag, så tell me, va ska ja blogga om???

/Mallan

Kommentarer
Postat av: Jenny i Kalmar

Du verkar behöva flytta från den där hålan =)

2011-10-28 @ 15:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0