Ja vet ja e kass...

På uppdatering.. Men jag njuter så mkt jag bara kan av livet!! Flyttat ner till centrala byn har ja gjort, så nu får man mkt mer besökare visar de sig, riktigt skojj!! :)
Umgås med mina barn & hjärtat o hans barn 24/7 & tiden den bara rusar iväg, insåg igår att vi faktiskt vart ett par nu i dryga 4 månader, snart 5 alltså!! Så mysigt, han ska alltid vara där längst inne i mitt hjärta där han tagit sig in. Att älska ngn så här starkt trodde jag faktiskt inte va möjligt, ja mina barn såklart, men en kärlek & partner i livet liksom!?

& snart e de dags för lite styling igen, bjuder på ett gammalt kort kan ja väl göra, de andra & nyare de finns på min FB, där mina vänner befinner sig.. :)
Fast alla får minsann tydligen inte vara min "vän" där, ja meningslöst försöka äga sin sambo & tvinga hit o dit, hur orkar man leva med att veta att h*n bara gör som du vill bara för att du säger att de ska va så..?

Nej ÄKTA kärlek ska de va, precis som för mig & hjärtat... Pussen till folket! Även alla sura snemunnar med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0