Utedag alla gånger idag!

Började dagen med att jag o barnen åkte hem till hjärtat och hjälpte till med snöskottningen, tungt och svettigt värre! Men det är skönt få vara ute i friska luften och höra barnen skratt och bus i snön :)
Gjorde en snölykta med, sen har vi tillbringat e.m på mommis Place, bakat egen pizza och när barnen lagt sig tog jag och hjärtat en lång härlig promenad så man va redo för duschen när man var tillbaka!! Hujja så svettig jag blev!
Nu ligger jag med de 2 små tätt intill mig i bäddsoffan, de e ju lite lotto vem som får sova med mammsen i gästrummet hos momma, dessa nätter vi e utan eget hem, men snaaaart ska de väl va klart där hemma...!?
Börjar känna suget att komma HEM igen när man varit någonstans, mina EGNA prylar och våra rutiner.. Men men de kommer ju! Samt få plocka bort julen hehe :)
Sov nu så gott, de ska jag, drömma om min prins <3 puss & kraam /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0