Tisdag...

& med det dagen före vägning, nåja jag känner mig ganska nöjd med mina val av både mat o även ngn godbit denna helgen, e inte spec svårt hålla sig från det söta, mer lockande att ta ett glas rött tillsammans med mannen då barnen somnat eller ett glas baileys till kvällens kaffekopp... Men får väl se imorron, tycker mig ha valt ok, ätit ok, samt kommit ihåg de flesta glas vatten samt mellanmål sedan sist..! =)

Inget brev e de idag heller förresten, men ja hörde att sånna svar (om de inget e med dem) så tar det längre tid än om det skulle vara ngt att åtgärda, så vi litar på dem orden...

Jag o barnen har tagit det lugnt idag, var förbi Ida o lilla Tage på morron, gud va dem ska busa då dem blivit större, eller kanske slåss..? Nåja, 2 riktigt glada småskitar e vad dem är iaf, lilla Tage e ju 6 v yngre än Milton så de e så himla kul umgås!

Lillebror börjar ju hajja detta med hoppgungan, men ngn riktig fart har det inte blivit ännu, storasyster Tindra vill helst slita o dra o få honom att hoppa höjdhopp så de gäller att hålla ett vaktande öga på dem..

Lillebror..


Haha, måste få infoga dessa små skönheter som pryder Tindras fötter, då hon åker "skridskor" i hallen!!




& så dagens Tindra kommentar....... =D

-mamma har du nå summgummi? (tuggummi)
-jo jag tror de...
-jag vill ha de!!!!!!!
-här hittar jag dem, kom då (Tindra har nämligen på den har lilla stunden hunnit gå till lillebror o hoppat lite med han, kliat både hunden o katten o kommer springandes med dockan i vagnen *pust*)
-jaaaa summgummina med ÄGG!! de är jätte doda!!

Ungen tycker alltså att det ser ut som ett ägg längst nere på förpackningen!!! HAHAHAAA!!
Ja man slutar då aldrig att förvånas över henne...

Nu ska ja se de desperata hemmafruarna, tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0