Busunge!

Det är ganska mkt action i lilla fialotta då man kommer hem från dagge, tur mamman e så klok så hon vilar en stund det sista hon gör innan hon åker o hämtar henne...!
Har just avnjutit en god middag bestående av fjärilsmakaroner o köttbullar i hemmagjord gräddsås, oh va gott! Tindra hon digga mest de vackra fjärilarna.. Kanske inte berättat att favvodjuren just nu är fjärilar o tuppar! =)

Sen hittar jag en glad liten skit som ligger fnissande ihopkrupen i lillebrors lilla liggdel på syskonvagnen, -Tindra ryms utbrister den lilla solstrålen, lyckligare än få..

Ingen bebis ännu i sikte, men var till barnmorskan igår som kände efter då ja i helgen haft rätt så mkt sammandragningar o förvärkar som strålat ut i ryggen.. O javisst! Livmodertappen var öppen i resten mjukt o mkt redo därinne.. Så skam den som ger sig, nu e de 2 dgr kvar.. Spännande!!

image32

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjena! Så söt hon är där hon ligger i vagnen. Myspys tyckte hon nog! Ja, får se nu, det börjar verkligen bli nära nu... du kanske går tiden ut ändå. Blir det håret imorgon? Spännande. Vi får väl se hur det blir med mitt. Nu ska jag gå i säng, & läsa min nya inredningstidning. Johan tycker inte om när jag kommer med så många ideer.
Men jag tycker det är kul! Sov Gott!

2008-05-21 @ 23:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0