Efter önskningar.....

Så lägger jag in lite nytagna kort på våra senaste skönheter....

Hm, här sitter stora heffaklumpen till mamma! Ser ni hur less hon är på vara höggravid!?!, =) lider med henne!! haha

Pappan gör som alla andra under tiden på BB, slappar o väntar på att få se underverken, (fast ärligt så tyckte han e var ngt äckligt som låg där o pillrades o tog all tid från mamman..)




Jag o Tindra bakade myrstackar efter vi ätit mellis idag! Det e ju snart första advent, fatta!? Imorron jobbar jag hela dagen o sen hade jag tänkt hinna baka lite lussekatter o ev ngn fler sort denna vecka, ja hinner det jag hinner... Men mysigt o ngt visst med att få julfika på första advent..!

Mammans.....


Tindras.... =)) (hon har tagit deg själv från bunken, rullat dem o sen doppat EN sida i strössel, de räckte sa hon, haha!


Måste även skriva hennes kommentar om bakandet.... Jag ÄLSKAR ju verkligen att baka, o hon uppskattar att hon får vara med varenda gång, jag lovar! Om än de enda hon hjälper till med ibland e att surra o surra o surra o slicka skålen!

-Mamma det här var jätte lolit!!
-Ja det var det
-Det va jätte lolit att baka sånna här JÄVLA kladdiga bollar!!! Visst var dem de mamma? -visst var dem jävligt kladdi?

Jaaa vad säger man om denna donna..??

O så ett rikigt buskort av Tindra alias superbusfröt Grahn! Hoppla pålle på Miltons babygym!!! *suck*


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det blev ju jättemysigt att göra så med gardinerna! Smart! Vad ska man säga om lilla Tindra, man skrattar bara!!! Så fräsig dam! Måste komma & se kattungarna, som du sa så syns det ju inte så jättebra på kortet. Men jag förstår att mamman skyddar & gömmer dom. Dom är ju så nya än. Men vi kommer & snusar på dom. Fina myrstackar & goda ser dom också ut, även lilla Tindras. / Kram

2008-11-24 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0