Inget brev....... =((

OJJ, det var min första tanke då ja såg att i postlådan låg det endast en fackavgift + reklam, dvs inget brev från lasarettet.... Vad ska det betyda?? Att det nu e ngt negativt med mina prover o att dem ska ringa mig för att berätta...??

Nej ja o svägerskan pratade om detta o hon sa -nej det kan ju bara inte vara så, det får bara inte vara så..!!
O jag o svägerskan pratar om allt mellan himmel o jord, hon är världens bästa lyssnare o världens bästa lugnerska, hihi.. Så min oro inför inget brev igår var -ja men vi glömde ju bort att beräkna in att ni bor ju på landet! =)

SÅ, jag väntar in denna dagens post så får vi se...........

/Malin


Kommentarer
Postat av: Anna B

Jag hoppas att det ska vara ett besked som kommer med glada nyheter! En helvetes helg att inte få veta! JAg önskar dig en underbar första advent! Kram Anna

2008-11-29 @ 22:28:10
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0