Oj va jag inte skrivit på länge....

Ska ta o fixa med det idag om jag hinner, igår passade jag på att sova middag med Milton mellan 11-13, sen var det lunch o sen kom de andra stortjejjerna hem från skola o dagis.. Vi hämtade ut jultidningarna som Felicia har sålt, så då passade vi på att gå över till grannarna som beställt o leverera detta!
Ju snabbare vi betalar in, desto fortare får hon sin premie -Playstation 2!! *Härligt* Så de blir införskaffa sig "sing star" nu, eller hon har önskat sig det av tomten, mamma e på!! =)

Vikten idag e detsamma som förra veckan, men de e bra med tanke på hur mkt gott jag ätit, även en del utanför GI´s stråk, men de e ju inte ofta man e på 30års ferre, maten e väl inte det värsta, jag tar som ja brukar, men de var den där lilla tårtbiten o kanske groggarna med icke light läsk o öl, o vin, o mintu, o baileysen.. HAHA, jepps va jag blanda, men gott var de, o full blev ja o jävligt kul hade jag!!! =D

(har sån spänning i nedre delen av magen idag, typ vid äggstockarna, e de kanske tant lingonröd veckan som bestämt sig för att komma tillbaka...?, har ju vart fri henne sen Milton föddes, men de får man nog inte räkna med så länge till.. =/ Lilleman har ju slutat med tissetåren, för den va inge spec ändå så, de e så skönt då dem bestämmer sig för att sluta själva, o hellre ta flaskan, Tindra gjorde detsamma, men hon var 8mån, så han va ju lite tidigare, men skönt ha honom mätt på annat o mamman får ha en glad skitunge! Fast han e ju å andra sidan alltid glad, så de blev ingen skillnad, men skönt veta att han e MÄTT, för ni skulle se hans mage efter 200ml välling, hihi! =) )

Fick hem mina proteinpulver igår, så nu ska jag ta o blanda mig en god drink.. =)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0