Ont i lilla benet........

Älskade lilla gosikorven, han har inte alls vart sig själv idag, helt hängig o lessen, gnytt o inte alls vart speciellt nöjd..
Ändå har ja gett honom alvedon med 4h mellanrum, de märks han har ont efter sprutan o ev hade han en febertopp med idag =( Hoppas han e bra till på lördag, känns inte kul lämna bort honom för att fara på fest annars =(

Även inatt vaknade han o gnydde, lite snorig e han oxå så de var jobbigt snutta på tutten o sova, kunde ju knappt andas med lillnäsan sin..

Barnen var med mormor idag o jag ilade förbi på min timmes lunch så ja hann få min beskärda del av dem, tillslut påstod Tindra att hon hade slut pussar, sötnöten! Jag e ju inte van vara iväg från dem o bara vara Malin, men UNDERBART var de! =)) Man får bara längta änmer efter varandra!
Synd bara att lilleman inte var riktigt OK.. O mammig blev han då ja kom innanför dörren, tänk så små dem är, men ändå hör dem att de e mamma, o han sprattla o ville komma, så han kom i min famn så fort jag ätit upp maten, o då blev allt bra, de var ju lite mammamys han ville ha för stunden =)

Sitter här o funderar om ja ska ta lite foton, o lägga in.... Iaf på den såå snygga jeanskjolen =D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jamen sjelvklaart ska vi det =)

2008-11-05 @ 22:50:54
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0