Våg & vikt..

Ja jag testa att ställa mig på vågen idag, de var samma som i onsdags, så med andra ord har ja tappat ett par hg även denna vecka. Tror ja räknar så att ja tappade ca 5hg förra veckan o typ 4 denna..
Men imorron e de eg 1v sedan ja stod på vågen, så få se om de kanske lossnat ngt mer?? =)

Iaf så e jag helnöjd, för som ja käkat o gottat mig på halloween -de e ju bara 1gång/år! =)

Tjingepling!!

JO förresten, var in på butiken idag o hämtade mina arbetsnycklar, ska ju jobba på dambutiken i byn nu i November, chefen ringde igår o hade kris imorron onsdag!, tur mormor kunde rycka ut o vara barnvakt! Sen ska ja jobba lördagar då mannen e hemma.... Så imorron lär Mallan komma hem med stora bärkassen full i snygga kläder!
Såg nämligen att hon fått in ett mkt snyggt märke nu oxå, me loves ju Esprit, synd bara min ekonomi just nu helre tillåter billigare kedjor..Så nu har hon både Esprit som lockar + detta andra märke, glömde bort va de heter.. Såg en klänning det bara lyyser Malin om, så den blir väl min?
Ska ta hem den imorron, fota o så får ni se!? =)

Kanske man byter hugg kläder-lön!?? *ler*

Hejj! /Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0