Birthday´s!

Hopp & hej nu e de dags för Malin & Magnus att + i ålder ännu en gång, som alla andra år den 27e september samt 5 oktober... =) Mallan blir den högaktningsfulla åldern 29 & Mange 27! Men känns lika gött för de, ser fram emot min 30 års dag, kanske man känner sig mer vuxen då?? Eller så längtar jag bara efter en sjuhelvetes F E S T ! ! Antar de... ;)

Iaf så beslutade jag o mannen att vi kör ett gemensamt fylla-år-race nästa fredag den 3e kl 18.00, skönt då de kommer samma gäster annars på bådas födelsedagar.. Sen ids jag inte heller baka en massa, ja fikar ju ändå inte..?

Men antar mina föräldrar kommer dagen D, dvs imorron den 27e till mig...? *hoppas på fina gifts* =))

Iaf har jag köpt världens grejj till Magnus, men de kan ja ju inte skriva om här, men idag stod det klart att den här blir det, så de e fixat nu!!! Lycklig e nog bara förnamnet av vad han kommer bli.... My love!

Nu e de dags för en tissesnutt av lilleman, lite små svårt ha han i knät vid datan, de e inte såå himla skojj..

Ha en mkt bra dag allihopa & en speciell krya-på-dejj-kram till min pappa idag som e hemma med gallbesvär! Krams!

/Mallan

Kommentarer
Postat av: Brullan Charlotta

GRATTIS!!! på 29-års dagen! Du är vacker som en sommaräng och kommer så förbli resten av ditt liv! Det där med att fylla 30.... glöm det att du kommer känna dig vuxen. Ingen skillnad att vara 30 eller 25 eller 35 ens. Du kommer bara vara förundrad över att det inte kommer kännas någon skillnad. Se på mig! Jag är 50 och kommer aldrig fatta att jag är så gammal... för det känns vekligen inte så. HA EN BRA DAG ÄLSKADE MALIN!

2008-09-27 @ 09:40:25
Postat av: Pappa Anders

Ja vad kan jag säga, som inte redan är sagt. Jag instämmer till 100 % i Brullan Charlottas brev till dej.Älskar dej till max ( men det vet du redan )Kramisar ///// Dad

2008-09-27 @ 18:31:07
Postat av: Mona

Grattis i efterskott!! Du vet hon Mona hade ju fullt upp igår på din alldeles speciellt dag men att shoppa shoppas shoppa och slösa pengar, men kul var det!!! :)



Ska vi kirran en lunch så på tisdag? Hos du eller jag? och vad ska vi äta?!



kramen

2008-09-28 @ 13:46:00
URL: http://mittimittliv.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Grattis!!! Hoppas du hade en bra dag, kommer till helgen & uppvaktar er. Vi kan ju träffas någon dag i veckan. Är ledig onsdag & torsdag. / Kram

2008-09-28 @ 13:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0