En höstdag hos mormor...

Jag o barnen åkte här en dag förra veckan till mormor, passar på att umgås då hon har en ledig dag så vi hinner göra mkt skojj tillsammans =)
Vi började dagen med att leka på vuxen-barn i Älvsbyn, efter det satte jag mig i bilen med 2 trötta barn som somnade genast, va skönt!
Väl hos mormor äter vi lunch o leker en hel del, även en stooooor kopp kaffe avnjöts! =)
Sen tar vi vagnarna för att gå o handla lite ngn km därifrån, skulle ju göra bra o god Gi mat tillsammans o unna oss en efterrätt i samma tecken ;)

Handlingen o promenaden nu avklarad o Tindra fick följa med mormor i grönsakslandet, -såå spännande o vilken upplevelse för donnan, då det plötsligt "ploppade" upp en morot!!? efter mormor dragit lite i "gräset" som växte där  :-o



Visst struntar vi i att ungen håller en ask med gotta i på en torsdag?? HAHA! Vi brukar busa lite med våra godisdagar vi...tihi... =))

Nåja den va ju hel klart godkänd, fast visst......-lite smutsig!



Sen vidare in bland en massa buskar o Tindra upptäcker!! -BÄÄÄR!!!







& jag bara ÄLSKAR denna bild..... Mammas älsklings små fina händer, höstens färger o sen goda röda bär...


Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan! Vilka fina kort på gulliga Tindra! Ni såg verkligen ut att ha haft det mysigt. Och det har ju varit så härliga höstdagar nu. Så då är det bara att passa på att vara ute...snart kommer ju snön!

2008-09-30 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0