Kilon & åter kilon...

Jaa som sagt Malins nya liv har återigen (för 3e o sista ggn efter graviditeter) börjat.. Ja hatar att se mig själv i spegeln, hur alla kilona klämmer sig fast o nästintill vägrar släppa... *suck*
O alla ni som snackar om amma e bra, de funkar inte alls på mig, hormonellt de där sa min BM..

Nåja, iaf ska ja uppdatera här med vikten varje måndag, de e då ja väger mig..

Vikten idag resulterade med minus 1.6kg sedan 1 v tillbaka, faan va najjs!!!

Har ju efter Tindras graviditet gått ner 13 kg med hjälp av Gi, kanoners! =) Men då hade ja ju oxå en brudklänning som hägrade o som ja bara bestämt att sömmerskan skulle måsta sy in, o de med råge! :-D

Så nu ligger man -3,1 kg på 3 veckor, o ja har som mål 12 kilo till, (kanske helst 14) hujja så långt borta bara... Men hade ju mitt delmål 4kg innan ja fyller år den 27, kanske man lyckas??

Snorig o ont i halsen idag, trött o fryser, så ev blir det en halv promenad idag, dvs endast 2,5km.. Inte kul om man blir sjuk då mannen jobbar borta..

Krams på er alla o ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Jag har själv haft turen att föda 5 barn och kilona har fullkomligt rasat av mig efter varje graviditet. Inte en bristning någonstans. Är glad för det. I tonårstiden hade jag grava ätstörningar och kanske det hänger kvar efter det att jag inte går upp. Jag kan verkligen bita ihop och äta nästan ingenting. Önskar du hade en liten släng av det. Bara lite alltså. Om du vill ha tips så hör av dig. Men du är go som du är.

Jättestor varm kram... och hälsa familjen!

2008-09-16 @ 15:05:57
Postat av: malinm

grattis, låter som en sund bantning :)

2008-09-16 @ 15:20:03
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0