Påsklov & mys med vänner...

Haha måste ju lägga in lite snyggiskort på barnen från tisdag morron, påsklovets första dag..!

Flisan med ett extra örhänge (klisterörhänge, haha)

Tindra skulle va lika snygg såklart!

& lilleman!!!!!


UTEDAG MED LINA & WILMA (onsdag)
Härligt väder så vi kastade oss ut i solen, grillade hamburgare på kolgrillen, drack en hel del koppar kaffe & skvallrade, såå härligt! Så kul att ni kom förbi brudar...
Sen lektes ju även en hel del med geggan vi har på gården där vi inte hann så in gräs i höstas efter ha skalat bort den gamla fula gräsmattan, såå jaa barnen hade verkligen jätte kul!!!! =D, alla galonkläder, alla fleecekläder + strumpbyxor va fulla i geggig lera, så de var bara stoppa alla 3 tjejjer i badet sen.... Jaja tur de finns skortorkar, & tvättmaskin!!




TORSDAG



Ha de gott alla i vårsolen, puss Mallan =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Skrev en kommentar under dina modell kort!!!

2009-04-16 @ 21:18:36
Postat av: Emma

Hej Malin.

Tänkte fråga dig om du hade tänkt sälja dig syskonvagn? Jag har för mig att jag läst det någonstans i din blogg.

Annars vad var det för vagn du hade och har du varit nöjd över den? Jag funderar på en syskonvag då lillbebis kommer i Juli och Robin är ju 2,5 år så det vore nog klok kanske.

Ha de bäst!

//Emma

2009-04-19 @ 16:22:16
URL: http://pridestargirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0