Lite sommarkort..

Tittar på när pappa tränar apport med Theo..

Pappa & Theo..

Duktig vovve..

Barnen badade med skånepolarna!

Flisan firade sin 8 års dag den 9/8 så lilleman passade på att njuta ett tag i hennes saccosäck hon fick av oss..

Vi har varit i Storforsen..

med världens underbaraste vänner!!

Lilleman va oxå med! :)

Dennis & Tindra utforskar...

Kalaset hade vi utomhus i skuggan under stora granen.. svalt & skönt! (mer kort kommer senare, då mannen har kameran med sig till arbetet & jag inte hunnit lägga över alla bilderna på datan..)

Dennis & moffen fann varandra..

Ja typ som Lady & Lufsen, haha...

Vi har varit & ätit lunch på Storforsens Skogsälva..

& myst i solen, i glada (& busiga) vänners lag!


Detta har verkligen varit en toppen sommar!! Jag har fått all den tid med familjen & hittat på det vi kännt för, hunnit en hel del renovering o planering av vår gård & hus, och samtidigt oxå fått chansen till ett riktigt fint jobb i ett par veckor, jag e jätte nöjd!!

Nu väntar jag bara på att få tag i ngn på Komvux, verkar lättare sagt än gjort.. :)
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0