Vår nya familjemedlem!!

Eller iaf Felicias... =))

Hon har själv sparat pengar, jag har sponsrat med 100kr + en hel del flaskor att panta, mormor & Annlo har oxå sponsrat med en hel del slantar, o nu hade hon råd, en dvärghamster + en hel del tillbehör, samt så fick hon t.om över en hel del pengar, överlycklig tjejj!! hihi..
De var t.om så att hon fick tårar i ögonen på vägen hem, -mamma, jag ÄLSKAR den så himla himla mkt!!
Sen när de myste i soffan pinkade den på hennes tröja så hon berättade de, ja frågade om hon ville ha papper? -Näe, mamma, de behövs inte, för jag bara älskar den sååå mkt! Skönungen min!!

Här e lilla skrutten, hon har inte bestämt om den ska heta Pipis, Pipen eller Sötis..

På väg till sitt nya hem i bilen..

Home sweet home...

Mys i soffan.. De 2 myste i över 2h tillsammans, till slut när ja tittade SOV ju lillsötisen i Flisans hand! :)

Sen hittade ja ett supersött kort på Tindra & pappsen när de somnat i soffan i torsdags då pappan ÄNTLIGEN kommit hem!!

Tindra som testade kjolen på huvudet! :))


Nu ska ja i säng, bråda dagar som väntar... Tjing o hejj! /Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0