Ingen aktivitet!!

Hahahaa, joo nog grubblade jag på att "leta fram" den där Yoga CD´n o mattan, men ja iiiiides inte! =)

Så ja tvättade en massa kläder, strök o hängde upp nya gardiner i tjejjernas lekrum/alkov uppe, lagade lunch o vilade lite..
Har även hunnit med att skura upp hela badkaret, hela duschrummet o fixat i kattlådan.. Jo just de, skurat ur ugnen oxå, blev så fint så! & städat tjejjernas rum, dammtorkat osv..
De e så härligt sånna här dagar!

Mannen har åkt igen, & jag tillbringade nästan hela e.m igår i köket, lagade en massa matlådor, både till honom men oxå till mig själv & barnen, e skönt så ja kan tillbringa mer tid med barnen i veckan då Flisan e här o inte bara stå i köket o kocka!

Idag till lunch åt jag grillad kycklingklubba med grillad tomat & paprika, sallad med salladskrydda till det.
Till middag blev de lite fullkorns dinkel makaroner o laxröra, ja hade grillat laxen i ugnen, sen stekte jag purjolök, satte i grädde, röd stenbitsrom & hummerfond o la ner laxen i det, faaaaaaaaan så gott!!!!!
& det blev en hel del kvar så ja ska svulla de imorron till lunch oxå! =)

Dagen har vart mkt bra, iaf även i mattänkandets tecken, o ja har kommit ihåg alla mellanmål o mkt vatten, c-vitaminbrus osv, men varför går de alltid så bra mån, tis, ons & tors, för att sedan skita sig totalt fre o lör?? HAHA!?
Nåja de e ju bra man kan unna sig då, annars vore ju livet rätt trist!?

Nu ska ja ta kvällens vitaminpiller!

Natti....

Kommentarer
Postat av: Vera

Har inte ni bara 15timmar på förskolan nu när ni har syskon. Hur farao hinner du allt? Finns det att köpa din ork?

Lycka till med mat o vikt.

2009-02-17 @ 13:56:52
URL: http://vera-live.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0