Så där ja, nu sitter Mallan vid tangenterna igen :))

& ett par dagar har gått, lika jävla illa e jag på uppdatera, hähä...

Nåja, allt går fortfarande bara fint på jobbet & jag trivs såååå bra!!! Har nu jobbat mer än halva tiden, känns lite trist men jag har stora planer för framtiden nu... Jag ska nämligen PLUGGA upp lite ämnen, så ja har suttit ikväll o kikat lite på vilka behörigheter jag behöver för att kunna plugga vidare till Sjuksköterska & sen till min dröm -Barnmorska!!!

Som jag har förstått det just nu så behöver jag MaB samt NkB, så de ska väl gå att fixas på komvux eller så? Lite sugen va ja på plugga FyA, BiA & KeA, för de fick man inte på Barn & Fritidsprogrammet som jag gick.. Faan så dumt att ja överhuvudtaget gick den linjen på gymnasiet...? Men va e de man säger, ung & dum?? :) Bara för att ja tycker om dem kurserna, haha!!

I onsdags var vi med jobbet på Wester Farm så här kommer lite pixs.. Håll nu tummar & tår för att ja endast behöver MaB & NkB så ja kan söka till¨sjuksköterska, iaf till VT 2010!!? Puss! /Mallan


sen var det visst en annons på FÖRSÄLJNING AV UNGAR??? öööh....?

Men som man kan se e de skrivet kanin väldigt svagt före...hahahahaaaaa.... 

Nu ska ja umgås med mannen, barnen sover jue!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Men ta och leta upp mig på Facebook!! Blir ju galen då jag inte hittar dig :) Wiiiii Kram

2009-07-30 @ 22:59:14
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad kul att du ska börja plugga ! Jag har själv nästan spikat att jag ska plugga till sjukgymnast, där behöver man också NkB så det ska jag läsa nu i trean.

Hojta till om du behöver hjälp med MaB, har ju läst både B o C ;)

Krams

2009-07-31 @ 09:47:27
URL: http://thelifeandtimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0