Blandade bilder..

Lite från förra helgens aningens snabba beslut om krogrunda för mig & vännen Mia, mkt lyckat som alltid när vi blir "kroghoppor" =)
Nej men lugna & skötsamma var vi, dansade styrdans & hade riktigt skojj!

Jag & Mia (sorry för suddig bild, en massa lysen som gjorde de svårt att fota inne på damtoaletten) haha

Hittade ju lilla Robin därinne med, han ville eg inte va me på bild, hade inte fixat frillan, hehe..

Jag & Flisan hade mamma-Flisan dag torsdag, gick ut på Café & åt en tacotallrik..

Sen fick hon årets första mjukglass, smakade lite liiite, men inget mer!

Tindra & Milton i fullt bus fre 1 Maj.. Milton e jätte trött...

Så mitt i leken snodde storasyster hans napp, & då blev de inga glada miner....


Morfar & pappsen kör Mc idag på första Maj rundan, så vi ska ner & kika på dem när de passerar vårt lilla samhälle!

Nu e de dags för lite sen lunch... hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0