Hej just DU!!

Jaa just DU!! :) Jag tycker det är jätte trevligt att du följer mitt liv o min vardag, ja de e verkligen så!!

MEN...

Eftersom jag o min familj har valt att bo utanför samhället, dvs absolut inte mitt i smeten o centrala samhället och jag nu ligger dålig så vore de sååå mkt roligare om du kom o hälsade på mig..? Ok jag e sjuk, men ja har ingenting som e farligt eller smittar på något sätt, om du inte e rädd att bli en soffpotatis så som jag..?!

Kan bara säga tusen tack till de 2 nära vänner som faktiskt kommit förbi mig för att hjälpa mig fördriva tiden o skvallras litegranna & ett stort + till Åsa som den kvällen till ära hade med sig ett paket Ben & jerry glass till mig! Elin är nästa vän som kommit förbi med en kram o några peppande ord så här i deppandets tider..! Sånt gillar jag! Min mamma & pappa har ju ställt upp i ur och skur, med skjuts av mig o barnen, handling och bjudit på både mat o fika, så dem vet jag inte riktigt hur jag ska kunna tacka??
Självklart ett stort jätte TACK till alla ni andra som ringt o frågat hur jag mår, hur jag känner mig, om än de kan vara fasikens så svårt att förklara eller liksom känna efter? De känns liksom lika dag ut o dag in, o frågar ni mejj just som ja har smärtstillande i kroppen så kanske ja svarar rätt så OK..

Men saken är den att jag från att jag öppnar mina ögon på morron har en hemsk huvudvärk, nästan som migrän, en stickande varm smärta bakom ögonen, illamående av dimmig syn och tunnelseende hela dagen o ända tills jag lägger mig för natten.. Det är svårt somna, min tinnitus gör sig mera påmind och ett evigt susande i öronen, jag hör min puls och ibland nästan som ett tickande av en klocka, jaa som sagt de e svårt förklara..

Idag har jag ringt till Dr IGEN, för idag är min huvudvärk värre än någonsin, jag mår illa och har absolut INGEN matlust, och detta är dagen till ära min sista sjukskrivningsdag.. Fick bara tag på en sköterska på specialmottagningen som skulle framföra mina symtom och förhoppningsvis Dr själv kan ringa mig.. Vafan kan man inte påbörja medicinering mot mitt höga blodtryck, de kanske liksom e så simpelt att de e det som spökar för mig och ger mig alla dessa symtom? Igår kväll hittade jag dessutom 5-6 små blåmärken ganska ytliga på mina lår, ser ut som små blodproppar..? Men men de e ju fortfarande bara att vänta... :(
Eftersom vi har högt blodtryck i släkten o min mamma var mellan 25-30 år då hon fick diagnosen och började medicinera så kanske det bara är där problemet ligger??

Det som stör mig mest är denna väntan, -på vad?? Ta tag i detta snart för jag blir snart vansinnig, att gå omkring o må illa samt en hemsk huvudvärk gör att min familj snart kommer bli lidande, för jag känner mig som en bomb som är på väg att explodera...!!!

Hittade en sida som gjorde mig såååå sugen på några klick, för att pigga upp mig och göra mig kryare, men tänkte -nej de e väl ändå inte jag som ska köpa mig sånt? De e väl mannen eller mina nära o kära, dem som bryr sig om mig o vill önska mig med en fin gest -krya på dig..?? :))

Kolla in: www.jewel.se där dem faktiskt just nu har ett kanonerbjudande på  Pilgrim Charms jag vill ha! Köper man 3st får man ett halsband att fästa dem på Gratis!

Pilgrim Charm

Pilgrim Charm Gold
Pilgrim Charm

Åååh dessa skulle jag såå gärna vilja ha!! Så ni vet ju vart jag bor, kom hit får ni kaffe & garanterat skavsår i öronen av allt mitt babblande.. =)

Puss! /Mallan


Kommentarer
Postat av: Malla

hej på dig, herrejösses, läste dina senaste inlägg, vad jobbigt att må så dåligt. Hoppas verkligen att du kryar på dig snart

/Malla

2009-11-13 @ 20:12:09
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Jennyn

Då jag lite lätt lider av koncentrations svårigheter så läste jag inte hela inlägget utan vissa delar. haha ja så funkar jag.. men jag och min lilla odåga kommer gärna och hälsar på dig!! Kommer och hjälper dig med dina odågor så kan du ligga där och ha ont... ;)! Jobbigt att ha så där jävla ont.. när ska det gå över egentligen? kram

2009-11-16 @ 22:20:00
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0