Faan så mkt som händer i mitt liv!!!

Åååååh helt otroligt, jag går omkring som på små rosa moln nuförtiden, skolan bara rullar på, bra betyg hade jag på Nk provet ocå, hela VG, kanon´, för ja tyckte det var ett mkt svårt prov som innefattade hela in i mikrokosmos, som så svårt ta fast på... Nu läser vi om kroppen frisk o sjuk, mkt intressant, så vi har just hunnit igenom kapitlet matspjälkningen och nu håller vi på med cirkulationen i blod och lymfkärl, faan så intressant, kanske man kommer plugga till man e hjärnkirirg eller nå sånt...njaaa..?

Idag (förhoppningsvis) kommer jag nog få veta en såååå stor hemlighet!!! Återkommer senare... =)))))))))))))))

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0