Fredagsmyyyys!! <3

Nåja jag har även denna dag jobbat f.m, o det var då lika bra med tanke på de gråa trista vädret.. Imorron samma lika men då hoppas ja på finväder när ja slutar för då ska ja kasta mig in i bikinin så fort ja kommer hem!! ;)

Dagens jävla fucking matintag..

F-nutrilett shake¨
M- hårdbröd med kaviar & kokt ägg
L- 1 biff, kokta grönsaker, 1 hårdbröd med smör, samt en plätta med lite hallonsylt
M- liten bit äppelpaj (fre fika på jobbet) SÅ jävla onödigt!!!!!!
MI- nutrilett shake + barnen som undrade om ja inte åt vanlig mat, så ja smakade en chicky bits & lite pommes (gjorda i ugnen) samt 10000 L vatten under dagen tror jag..

Men som sagt detta var ett fucking fredags intag, de ska inte hända resten av helgen..!

Nu ska ja läsa min bok, sen sova gott! Puss till er alla flitiga läsare.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0