Dags med uppdatering kanske..??

Ja shit var ska ja börja utan att detta ska bli alltför långtradigt??.. hmm....

Iaf så trivs jag som fisken i vattnet på "nya" jobbet, 75% e kanonbra som småbarnsförälder och nästintill ensamstående mamma (mannen e ju typ borta 24-7) men men vila får man väl göra i graven o sen så får man väl se de positivt, ja o Mange blir då inte less varandras närhet, för vi ses ju typ aldrig!!? ;)

Både Tindra & Milton har fyllt 4 resp 2år, vi har haft gemensamt kalas med en massa nära vänner o släkt, alltid lika kul! Blir en 4-hjuling till dem i sommar, har testat ngn just dagarna innan dem fyllde år, men ingen som direkt hade vad vi var ute efter, så de fick bli lite gräsklippare till dem, kläder, leksaker, pengar, osv osv.. MKT nöjda o glada över allt!

Ikväll har jag varit totalt slut, kanske beror på mitt nutrilettande, eller så ganska full rulle på jobbet, iaf rent tärande psykiskt med alla 1 miljon frågor, men dem e sköna o söta, så man orkar med det!
Så efter middagen klädde vi oss o gick ut en sväng så här kommer lite härliga utekort!
Mamman fixar middagen medan Tindra & pappa fixar på gården..

Jag har sällskap ;)


Lilla kaninen..



Har ingen altan ännu, så jag ställde bara fram möblerna lite snabbt för en mysig kväll ute i solen..

Barnen hoppar o hoppar o hoppar o...


Välkommen in till oss <3

Milton laddar för att lukta på blommorna.. :)


Så där ja, i uppladdandet av alla bilder från min mobil + bloggande har jag nu vart upp o lagt Milton i sin säng 4 ggr, de brukar aldrig hända.. Men en tidig morgon + inte sovit alls spec länge på dagge så e kanske lill killen lite övertrött? Nu hoppas ja jag kan få avnjuta min uppskivade apelsin o en ruta mörk choklad här i soffan tillsammans en en stunds chill, sen ska ja SOVA! Najjs..

ÄLSKAR DEJJ <3 mitt, för alltid ska de va Du & Jag!! kyss.. //Malin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-06-09 @ 16:21:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0