Onsdag..

Hunnit vart o pratat med min kurator (för 2a ggn) om allt ja tycker är/har vart jobbigt med hela min sjukdomsresa från okt -2009 fram tills nu.. Man blir lite räd när man inte har kännt ngn sorts känsla inför allt, jovisst nog har jag vart rädd o ledsen många dagar, men det är mer för min omgivning o familjs skull, för att ja sett deras rädla o oro,.. Det kände inte så normalt att bara trycka ifrån mig allt o blunda för det, så därför har ja sökt denna hjälp.. Vilken tur att den finns! Det känns så otroligt skönt kunna sitta ned o prata om hur allt gick till, undersökningar, provsvaren osv osv.. Idag fick jag även en kallelse till ny MR röntgen för återbesök så det känns oxå mkt skönt, dock måste ja vänta till okt :/ Men men, jag är glad att jag har ett jobb, underbara vänner & familj som gör att mina dagar känns toppen så snart e vi säkert där =)) Man ska inte oroa sig i onödan heller så!

Dagens matintag för den intresserade, haha

F- nutrilett shake
M- 1 skiva gravad lax
L- 150gr grillad rostbiff + grönsaker
M-nutrilett shake
MI- Grovt mjukt bröd med smör + ost

Mätt o belåten har ja nu rast på jobbet, snart tillbaka till plikten som kallar!

Tessan: femöresbullar e när man gör en vanlig bulldeg, kavlar ut o skär i fyrkanter eller som barnen gjorde, skar lite egna roliga saker eller stansade ut med pepparkaksformar, sen penslar man dem med ägg & strör på pärlsocker, gräddar & klart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0