Tjoflöjt!

Men shit va dagarna rusar fram nu då?? I helgen har vi tillbringat hela la familia på äventyrsbadet i Piteå hela lördagen, och det var verkligen en trött o slut familj som packade ihop o åkte hem strax efter 3, mååånga timmars bad, rutschkane-åkning och värmande bubbelbad.. Riktigt riktigt skönt! =) Men kameran lämnades hemma, de var slut stret i den, så ja sket i de...

Annars har vi slappat i helgen, jag tillbringade fredagen hemma hos Lollo uppfödare tillsammans med Aslan, alltid lika kul träffa henne o surra hund ett par timmar :) Sen vidare på en liten shoppingtripp, fyndade nya gardiner till köket, en vit kappa med lila blommor samt vita linne panellängder med lila ränder på, lite lila dukar o ljus o annan dekoration, riktigt skönt komma iväg ett par timmar i min ensamhet o samla krafter till en ny o hektisk vecka..

Idag söndag drog jag barnen o åkte iväg till Tväråsel för att testa Tindra & nya skrillorna, hon har ju sagt att de e jätte kul åka skridskor & att hon är jätte jätte duktig.. haha -hon som inte ens testat?? :-o
Men de gick verkligen toppen, vilken duktig tjejja, inte ett gnäll om att hon inte kunde eller tjat o gnat, nej fastän hon ramlade typ 250ggr/sek rakt ner på rumpan så klev hon bara upp o skrattade o berättade hur kul hon tyckte det var..!

En liten isprinsessa..?

En & annan vurpa blev de ju oxå..




En nedbrottad mamma..


Åh vad jag ÄLSKAR er!!!



Skönheten eller odjuren, ja de var ju frågan....??



En jätte bamsing till istapp...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0