Ny frilla & ny brösthållare

Brösthållare, vem fan kom på ett sånt jävla fult uttryck..? Men gud så jag svär, kanske vore gött införskaffa en sån där svärburk att böta i ändå, ja mena barnen skulle bli miljonärer inom ett år typ!? ;)

Började morronen på jobbet, åkte & kapade håret, vilket blev så här..

Sen köpte ja en ny BH, såååå jävla skojj, men vilket provande de blev innan ja hittade mrs right! ;) Stoltserar med att ja ökat i vikt o nu härmed har en kup strl...a b c d (E) f g h, ja herregud, men nu vet ja de iaf, så nu e de bara handla, blev en svart i tunn spets idag, kanonfin, men nu vill ja ha o behöver vita, mmmm..

1st kissebebis har flyttat idag, till A-jaur, en söta gråtigrerade lilla donnan, så ja hoppas hon har de gott där, dem verkade jätte gulliga!

Bakat potatisbakelser + kolakakor, så vi kan ha adventsfika här till helgen, myys..

Milton e kry igen, åkte på kräksjukan igår ons e.m, men slutade på kvällen, så han e lika pigg som alltid nu, dock ingen matlust & sen ska man ju ha dem hemma 48h efter sista kräket, så idag va pappan hemma & imorron e de min tur.. Blir nog baka lussebullor & katter då!?

Men nu ska ja sova. hej hopp! /Mallan

Kommentarer
Postat av: Zara

Jättefint!:) önskar att jag också tordes klippa av mig håret....

2010-11-26 @ 14:25:08
URL: http://zaraaa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, du blev verkligen superfin! På måndag får jag se irl!

2010-11-27 @ 15:07:23
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0