Tränat!!!

Äntligen!! Efter 12 dagar hemma o sliten som en gammal soffpotatis kunde jag äntligen åka iväg & träna.. Lite hes e man, men pigg & alert! Så kl 18 hade ja & Lotta stämt träff i omklägningsrummet, hihi..

10 min på CT´n som uppvärmning, sen typ 1½h på gymmet, sen körde vi extra magövningar & vader.. Härlig känsla att få ta av sina sjöblöta kläder, ställa sig i duschen, basta & peela.. LOVELY!

Min 2:a dag som freak a la LCHF har gått superduper, tror faktiskt att jag inte ätit som ja ska, eller de vet jag.. Men ja & barnen sov till strax efter 8, sen har vi lallat på här hemma o kom oss nästan inte ur pyjamasar o nattlinnen förrän typ vid halv 12 :)

Frullen/1:a mellanmål/Lunch blev lax i grädde med rom & andra läckerheter, sallad & 1 kokt ägg
Mellanmål 2 blev en mellanmålsbar
Middag älgskav + coleslaw
Efter tränings mål keso & lite vaniljkesella

Nu soffan o sen sova, e trött.. Kramen!

TACK Lotta igen för ett härligt träningpass som alltid med dig!!!! <3

Nytt foto, ja kommer som på mig själv med att haja till när ja passerar i spegeln, hihi..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack själv! Längtar till lördag!

2010-11-17 @ 22:03:58
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0