Sårad......

Jag kan inte förstå hur du kunde fortsätta utnyttja min vänskap, mina känslor, men framförallt skada mitt förtroende..?

Och jag skriver det igen, mitt förtroende kan man bara få en gång.. Sen kan man få kämpa lite extra för det för allt jag har med mig i min ryggsäck faktiskt.. Förbruka det och jag vänder dig ryggen, hur ont det än gör i mitt hjärta..

Hur kan man vara så kall, hur kan man inte inse & ta tag i sitt problem.. Jag kände dig för en tid, var beredd att offra mitt liv för dig, för dina känslor och viljan i livet, varför tog du inte vara på det?
Se bara vart du står idag, kanske med en ångest i hjärtat, vännen min, varför blev det så här..?!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0