..

Mkt som händer nu, ena sekunden e jag fullkomligt överlycklig hur livet mitt äntligen blivit så som jag vill ha det, för att i nästa sekund raseras pga att en bitter liten skitstövel gör allt för att sabba för mig & min kärlek..

Livet rullar på med jobb, glada och harmoniska barn (för de mesta iaf), kärleken som klivit in med stora steg i mitt liv -och som jag älskar det!!, sover som en prinsessa har jag oxå hört, men vad kan man annars göra på sådana underbara armar..? ;) fniss..<3

Sen allt som ska fixas med papper osv gör att man blir så frustrerad o nedstämd, att sen människan ljuger så inni helvette gör oxå jävligt ont. Men en lögnare alltid en lögnare. Vill bara bli fri nu, slippa tänka på att kanske vara inblandad i något skit med mr liar, ja de tär..

Ikväll åkte min älskade underbaraste i världen Aslan hem till Lollo, så ska jag fundera & grubbla ihjäl mig ännu mer under 1 v tid, men han kommer nog inte tillbaka till mig igen, jag har tyvärr inte den tiden jag vill kunna ge han nu, så jag önskar han ett rättvisare liv att leva & inte vara så självisk att behålla honom och låta han spendera timma efter timma i en lägenhet.. ÄLSKAR han så oerhört bara så de gör ont, gråter tårar stora som floder..  :(( Men det blir bra det vet jag, de sägs väl att tiden läker sår..?

Hjärtat mitt jobbar idag/kväll/natt och kommer hem imorgon, då blir de fredagsmyyys delux, för minsann e inte min betänketid slut då!! *firar*

Sov gott.. Kramen

Kommentarer
Postat av: Jenny

All lycka till dej!!!!

2011-08-04 @ 23:34:26
Postat av: Aslan

Hejsan Matte. Tjuvlånade datorn ett tag så jag kunde skriva till dig. Du behöver inte vara ledsen, jag kommer tillbaka om du vill, annars stannar jag här på kenneln ett tag. Jag trivs som fisken i vattnet med mina nya kompisar de 2 långhårsvalparna Lycka & Mindy som snart är 9 månader samt korthårsvalpen Candy som snart är 6 månader. Jag har dock liiite svårt att förstå Candy ibland, hon bryter på något konstigt språk, Lollo säger att det är för att hon är från Tjeckien. Mamma Donna är dock lite sur på mig då jag trycker nosen i hennes rumpa hela tiden ;-), men hon luktar ju så gott. Jag äter å har sovit inatt så jag har det bra. Lollo har åxå blandat i någon ny mat som smakar jättegott, Energy 4300 sa hon nog att det hette så jag åt upp all mat imorse. Sedan har jag en stooor inhängnad gård å springa på å så en mindre hage för snabbrstningen på moronen innan maten samt sista rastningen innan vi ska sova på natten.

Ha det bra. Saknar er alla men jag förstår dig, du tänker på mitt bästa. Du har alltid haft & kommer alltid att äga den största delen av mitt hjärta <3

Nu kom Lollo å hon sa att hon hälsar till dig.

Kramar & pussar i massor

2011-08-05 @ 07:19:03
URL: http://www.top-fashion.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0