Söndag..

& en helg är snart till ända, en helg som varit utöver allt jag egentligen vill.. Mår hemskt, tankar, frågor & funderingar tär i mig just nu.. Fifan..

Jag tänker både på mig, min familj, mina vänner och vet inte hur ja ska fixa & räcka till till alla!!?

Nåja ja kommer må bra snart de känner jag på mig, tur man e stark & en vilja av stål!

Träna vill ja oxå, hoppas få tid till det, verkar svårt få med mig ngn, men annars kör ja väl ett race själv.. Imorgon tänkte ja nog ställa mig på vågen igen, har inte gjort de sedan förra gången!

Lev & må, krams Mallan

Kommentarer
Postat av: Anonym

De lät inge bra, hoppas de ordnar sig vad de nu än är, du är stark tjeja!!

2011-02-06 @ 21:44:34
Postat av: Liinda - Mamma till Anton

glömde skriva att de var från jag ;p

2011-02-06 @ 21:45:20
Postat av: Thilda

Hej!

Känner igen mig i det du skriver...kom ihåg att räcka tillför dig själv i första hand vännen:-)o barnen.

sköt om dig!

Tilda

2011-02-10 @ 09:26:32
URL: http://mammasbonor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0