Torsdag..

Ja va har ja gjort idag, träffat Flisan på hennes skola, hon e ju fortfarande hos pappsen.. Längtade sjukt mkt efter henne så vi fick oss en f.m när småttingarna va på dagge! Sen hem, fixa lunch till hungriga stövare här hemma, drog på gymmet med Lotta, alltid alltid alltid lika underbart få träffa henne & snappa upp lite god energi från henne! Ett riktigt söto är vad hon är! :)

Gick riktigt bra på gymmet, dock känns de vissa dagar/tider på dygnet att ja endast druckit shakes, men men, de tar sig på vågen iaf, o de märks på kläderna, me like!

Nu sover kidzen o ja ska kasta mig i soffan, ringa en god vän & surra skit! Puss på er från mejj! /Mallan

Ps! Jag älskar att se dig, höra din röst och ditt skratt, din humor får mig så glad och jag delar så otroligt många tankar med dig underbara DU! Hoppas du alltid kommer finnas vid min sida <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack gumman!! =) Tänker på dig!

2011-02-06 @ 10:37:46
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0