Mysigt o saknar....

Saknar redan känslan att ha en hund runt mig, som kommer och lägger sitt huvud i mitt knä, puffar för kontakt och kanske en promenad tillsammans.. Lämnat tillbaka fina Agnes ikväll och utfodrat hästarna för matte som kom hem ikväll igen från Las..
Jag blir så glad när vänner ber om min hjälp, för jag vill alltid finnas till hands, att få hjälpa någon annan är det finaste jag vet! Så TACK Greta för att jag fick äran att mysa med Agnes idag, saknar henne massor redan!
Men intalar mig själv att nej Malin du kan inte ha ngn hund, och inser lika snabbt att näe jag kommer nog aldrig mer äga en hund igen, ja kanske näe barnen bildat egna bon och jag e pensionär ;)
Ny dags släcka lampan och somna, snart kommer ett svettigt hjärta hem från sin träning,.. Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0