Tömt skrot idag!

Tömt hela förrådet i gamla huset där jag hade kvar mina sista prylar har jag minsann gjort idag tillsammans med världens bästa storebror Patrik!
Känns riktigt jävla skönt!! Visst får man skriva så?? ;-)
Det har ju hängt över en ett tag och en hållhake från Mr m*ngo som ja gärna är utan!..
Shit så stark jag känner mig nu, som om man kunde lyfta berg......minst!!
Nu är det bara sista grejen kvar, kan den liksom inte bara bli av NUU???!!!
Blev sen sjukt sugen på vitkålssallad och pitesnax så de har precis landat i min mage.. Mums ;-)
Få se vad e.m bjuder på och fredagskvällen, jag har ju 3 ide' sprutor här hemma, alla under 10 år som säkert gärna kan komma med förslag.?!
Lev o må folket! /Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0