Frissan dax!!

Ja idag var det alltså dags att Tindra skulle på salongen o klippa sig.. Jag hade förberett henne, ville verkligen inte att hon skulle bli blyg så vi va tvungna åka hem igen utan klippning, nu menar ja inte att ja skulle tvinga o muta henne, men vi ska ju på 90 års kalas i helgen i västerbotten, mannens farfar, så hela tjocka släkten kommer, då e de ju kul om man e fin! =)

Det var lite stort o mäktigt för henne att kliva in på salongen o när det blev hennes tur ställde hon sig upp i givakt, o följde med till stolen, tyckte det var ett fint "förkläde" med fiskar på, o en toppen fin cerise(!!) julgran med silverpynt i fönstret!!!
Hela faderullan gick av bara farten, efter 20min va donnan färdigstylad o fönad, herregud detta gick ju som smort... =D
Hon sa ett par gånger, som för att övertyga mig att jag gjort det rätta, -hon VAR ju en stor tjejj nu, o det var ju inte mammas tur idag, -en annan dag mamma! hihi..

Så ja tänkte jag sätter in ett par kort med det nya håret..



& lillebror som väntade så snällt... *söta sockergryn*

Kommentarer
Postat av: Anna B

Stortjejen! Det är bara att till att vara stolt! Kram Anna

2008-12-10 @ 21:04:37
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0