& så älskade underbara.....

Jag kan inte annat än le när jag ser hennes lilla näpna vackra ansikte.. Är hon verkligen min?? Har jag fått 3 vackra barn..?!
Joo hon är min....min min MIN!!!




Fast sen då hon lägger andra sidan till.......Öhm..




Tindra = fullt ös medvetslös!!!!

Därför e jag nog ganska förvånad att jag fick ett par kort på henne idag med hennes vackra lilla ansikte o att lilla kroppen höll sig stilla ett par sekunder..? =)

Men som sagt skrolla upp igen o titta på henne i julklänningen, de e nog det vackraste jag sett på ett tag....

/Mamma Malin


Kommentarer
Postat av: Anna B

Oj hon är verkligen jätte söt! Kram Anna

2008-12-11 @ 17:44:25
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0