Vikt vikt & vikt...!

HAHAAAAAAAAAAAA, minus igen *me like* -6hg!!! =)
Kanoners!!! Smala Mallan here I come... Nu e resultatet -8,6kg, fatta hur mkt det är, ca 1kg mer än Milton, o han e tung!!
Men tycker mig inte se detta bara.. hmm....

Nåja, mer ska de bli! Dock har ja fikat lussekatt idag o ngn pepparkaka samt noblesse med mint, hur grymma e inte dem!
Jaja ska inte bli någon vana, men de blev lite julmys hos mormor idag o sen har ja faktiskt gått en rask promenad i 30min med Theo, så jag tror inte de e ngn större fara..

/Mallan

Kommentarer
Postat av: Mona

härliga tider!!! jag ställde mig på vågen igen idag, från igår -7hg vilket ger ett resultat på -5hg från förra veckan. det kändes lite bättre!



däremot känns det inte riktigt lika bra att jag har hållit på i evigheters evigheter och du bara en liten stund och ändå har du gått ner lika mycket som jag. vad gör jag för fel?!!!

2008-12-04 @ 05:45:09
URL: http://mittimittliv.bloggagratis.se
Postat av: Anna B

Superbra jobbat! Tänk så skönt att det verkligen går neråt! För nu börjar julen och då brukar vågen sträva åt andra hållet.... Sen är det bara att börja om igen! Kram Anna

2008-12-04 @ 21:02:14
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0