Julfint....

Jag blev så sugen på julpynta i söndags, så jag var bara tvungen att pynta lite liiite... Magnus o en annan jaktidiot, (min kusin Pelle) var o jagade hare mellan 8-14, så ja hann endel.. =) Samt att jag kockade ihop en grymt god lunch som jag tydligen gjorde mig förtjänt av en hel natts ryggmassage enligt mannen, de ni! ;-)

Det blev en stjärna i v-rummet, ljusstakar i vårt sovrum, i tjejjernas rum samt i köket.. Lite änglar plockades oxå fram..*älskar*
Julgardiner i köket o en fin duk o så lite röda ljus här o där.. Det blir som mest i köket jag satsar på att julmysa, sen kommer ju granen o alla klappar i vardagsrummet, o när mina julskivor ljuder e det oxå i v-rummet.. Och för er alla som funderar, så hade jag 2 röda panellängder o 2 av den med hjärtan, varken ides köpa eller tyckte mig ha råd att köpa fler (de blir ju alltid så här med gardiner då man flyttat lite då o då, det som passade i läggan, passar inte i huset.. ) Men så gjorde jag så här o jag blev så nöjd!

Det blev sååå mysigt!



Jag fullkomligt ÄLSKAR mitt nya kök!!


Ja just det, Tindra propsade på att hon MÅSTE kolla in feber på morron, so here it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0