& så festen....

Ja nu var helgen förbi med den efterlängtade 30 års festen!! Min kusin Lena fyllde i okt, men har haft rätt så fullt upp efter det, men nu var festen iaf! =)
Vi bjöds på mkt god kolgrillad lax, potatis, kall romsås, sallad o nybakta baguetter. Efterrätten var kalasgoda tårtor, o sen självklart rött & vitt vin, mintu, baileys, whiskey, o grogg!
Myyyyyche gott var det alltihop!!



Resan TILL Boden, var väl ganska lugn, mina bröder klagade lite på morsan som va drivern, haha!! Men hon tog det lugnt o försiktigt, var ju snorhalt ute, körde minibuss så vi rymdes alla, de var mysigt! =)

Fast it vet ja, syrran o Johan såg ju mer än nyktra ut....eller?? HAHA *snyggon*


Stackars 30 åringen (till vänster) fick musik i öronen o vi var 2 lag som skulle gissa, Tjejjen va grym, vilken pipa!!


Undrar bara en sak -Johan, är du full??! =))


Min äldsta bror Patrik, med 30 åringens son Albin! Såå fina!!


Min andra fina bror Peter, oxå han äldre än mig, men inte lika old som Putte! hehe..


En av lekarna var ju "så ska de låta"., vi Älvsbybor ÄGDE!!


Hmm, börjar det ha uppnåtts några promille....?? Systrarna Graahn.. =D


Även här.....


På väg hem......... Hyffsat onyktert!


Sisters...

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Himla lika ni är varandra du o "söstra". Och ni måste nog vara Norrbottens sötaste bruttor.

2008-11-13 @ 00:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0