Före & efter......

Egentligen hatar jag dem kort jag lägger ut nu, men det ena är mitt motivationskort (från Miltons dop) o det andra för att jag faktiskt måste inse att jag ser ut så just nu, men mer ska bort, nästa vecka e de mindre o veckan efter de ännu mindre, så jag hoppas att dagens kort oxå snart är ett minne blott!!!

Måste bara lägga in ett underbart kort på mannen i mitt liv *GUD VA JAG ÄLSKAR DEJJ*
(kolla in den galna 2 åringen bakom, undra om man känner henne?? hon hade verkligen race på dopet, haha!!)




MOTIVATIONSKORTET:



& så dagens...................6Kg lättare............



Och JAA visst. det ÄR skillnad... Men jag tycker mig inte se det i spegeln eller på kläderna.... Synd som tusan att jag inte mätt mig, för Ok, 6 kg, men jag tror på ändå fler centimetrar!??




Kommentarer
Postat av: Brullan Charlotta

Ett tips... mät midjan nu och jämför sedan efter ytterligare några kilo. Tycker du är hur fin som helst. Lycka till!

Snyggt halsband förresten... har likadant. Undrar från vem?

2008-10-14 @ 14:44:18
Postat av: Anders

Hej mina bruttor, ja vilket fint halsband,ser att Brullan Charlotta har ett lika dant.Den som har gett er det måste tycka väldigt mycket om er båda.

2008-10-14 @ 16:45:44
Postat av: Mona

tjejen det syns verkligen att du har gått ner!!! Det är verkligen toppen med motivationskort, eller före efter bilder, men hon Mona har totalt missat bådet det och måttbandet...

2008-10-14 @ 17:24:39
URL: http://mittimittliv.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Jaa jag undrar mer vem som månne gett oss detta underbara halsband Brullan..?

TUSEN TACK pappa!! pözz till er båda & framtiden!!

2008-10-14 @ 22:02:40
Postat av: Kusin Nathalie

Hej där kusin vitanim! var hällsade på mor din och så visade hon lite här så jag var ju tvungen snoka reda på den! Det är massa stor skillnad sen dopet, bilderna var interättvis ens ska du veta, då är det ändå nån vecka sen vi sågs! Ta och mät dig nu för centimetrarna är faktiskt det mest givande om man ska jämföra!

kram på dig

2008-12-16 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0