Tisdag en härlig dag!

Åh vad underbart det är varje morgon barnen sussar o sover, idag vaknade vi 8.30 *underbart*
Så vi klev upp o packade oss i ordning, 9.30 var vi på dagge o där skulle barnen just vara ute -vilket härligt väder vi haft idag förresten, varmt o soligt!!! =)
Dagen till ära så var det montörer där som fixade med förskolans markiser, ååh de snittrar mamma!! Tindra älskar ju att se när pappa snittrar (snickrar) här i hemmet...

Vi pussades o kramades o sen åkte jag till Lina som oxå hade barnfritt, hihi... Vi drack hennes nyinköpte god kaffe o sen la vi Milton i vagnen o tog oss en promenad, man kan bara inte sitta inne en sån här vacker dag!

Gick förbi skolan till Felicia, och lämnade hennes skridskor som blivit kvar hos oss när hon åkte till pappa i söndags..  Och där stod hon just vid hyllan, så ja hann få goda kramar av henne med, lycklig!!

In på butiken som nu börjat med goda nya kaffesorter, o köpte denna -den e det godaste jag smakat!! =)



Sen planerade jag o Lina in en spökkväll till nästa helg, o vad vi ska göra för någon läskig mat o efterrätt, kanske t.om en spökvandring för tjejjerna?? =)

Så när vi kom hem jag o Tindra igen, satte vi igång att baka, så nu finns det härliga choklad o vaniljmuffins att dekorera till efterrätt till festen!
Nu återstår bara se vad man ska klä ut sig till? Magnus o Johan tyckte det var ett bra tema på festen, jag o Lina kan ju vara dem häxor vi redan är? Nej då ska jag faan klä ut mig till en god fe´eller nåt! haha..

Tänkte fixa till dessa sen innan ferren med kanske lite grädde o ngn läskig spindel........?




& hjälpen den kan man alltid lita på.....iaf med att slicka skålen! =)



& lillebror han får ännu bara se på.....



Måste ju oxå lägga in korten på lillsnyggot när han är i gåstolen, de e ingen action i den ännu, men jag VET den kommer! Att bara stå i den o pilla på alla grejjerna e så kul så!





& så sköt ju faktisk Theo o pappan en Orrtupp i söndags! Grattis till dem! *puss*
Theo e för himla ful då han springer ut o tittar på den där den hänger på uthusväggen, pinkar o vädrar... Sticker direkt dit så fort man öppnar dörren, HAHA!!! Som att markera sitt revir.....svammel........tss...






Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla vad goda muffinsarna ser ut. Längtar att få smaka dom! Vad har du gjort för att få dom så där vita? Ja, vi ska nog vara en fe eller nått, så inte gubbarna får som dom vill...häxor! Inte är vi väl det... bara ibland kanske hihi... Härlig prommis idag, det måste vi göra om. Och tack för att du är så snäll & hjälper mig med håret. Längtar!!!!!! / Kram

2008-10-21 @ 21:48:52
Postat av: Lina

Inlägget är från mej, men det förstod du nog!

2008-10-21 @ 21:49:52
Postat av: Rutmarie

Halloj. Måste bara fråga hur du gjort dina muffins.

Hur fick du dom så vita? Tar gärna receptet.

Kram.

2008-10-22 @ 08:26:50
URL: http://sakerilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0